Střípky I.

Horko! Piju tonik s kávovým ledem. A víno s ledem. A vlastně i víno s tonikem a ledem. I bez toho ledu. A vlastně i bez toniku...
***
Stsl: "Babi, jak to, že ty mouchy lezou jen na tebe?"
Babička: "Cítí zdechlinu..."
 ***
Jsou chvíle, kdy jde ego do háje... Třeba ta, když se neseš v letních šatečkách, o kterých víš, že Ti fakt seknou, zálibně se prohlížíš v řadě zaparkovaných aut, načež se otevře okno a pětiletý zástupce menšiny zakřičí: "PANÍ, VY MÁTE ALE HNUSNEJ KLOBOUK!!! TO JSTE SI VYRÁBĚLA SAMA?"
***
Hanka: "Televizi nemám, k tomu, abych viděla nějakou katastrofu, mi stačí internet..."
Stsl: "... Mně zrcadlo..." 
***
Venda: "Co si oblečeš zítra na tu Retro party?"
Stsl: "To je jedno. Stačí, když ukážu občanku.... "
***
S kamarádkou v cukrárně
Číšník: "Kočky, co si dáte?... Aha, z dálky jste vypadaly mnohem mladší."
Stsl: (Hluboký nádech) "A Vy jste byl z dálky mnohem sympatičtější...."
(Následuje výbuch smíchu, ve kterém se druhý číšník skácí na podlahu)
***
Ráno mi přišel Malý princ z Islandu.....
Koment pod příspěvkem:
Jozef: Pak Vám do ní napíšu věnování...
Stará slečna: To jste Vy! Děkuju moc. Těším se na viděnou, máte slíbenou party tady, až v létě přijedete. (O minutu později) Teď jsem si sjela Váš profil... Samozřejmě myslím nějaké decentní posezení, Otče...
***
Na terase se mezi ostatními přáteli objevil vcelku cizí chlapík. S přáním všeho nejlepšího mi podával flašku vína a krásný barevný kalhoty. "Děkuju, ale já nemám narozeniny!" "Ne? Já myslel, že tady slavíš..." "Ne, já takhle žiju..."
***
Stsl: "Být minimalista je super. Zjistíš, co nepotřebuješ. Třeba šampon na vlasy..."
Josef: "...Jednou jsem se vrátil domů a neměl nádobí, peřiny, manželku..." (poškrábe se na pleši)
***
Kamarád: Ty jsi Ryba... Musíš tím životem plout ve dvou!
Stsl: Však jo... Mánie a Deprese...
***
Logika Staré slečny
Milan (k vlčici): "Panička s Tebou teď moc neběhá, že ne?"
Stsl: "Proč? Jsem tlustá?" ...
***
Sociální humor
Martina: "V Tyflocentru hledají člověka na částečný úvazek..."
Stsl: "... Jenže tam budeš od nevidím do nevidím.... " 
***
Pán: "A co Vy děláte v práci?"
Stsl: "Snažím se nedělat nic, ale většinou mi na to přijdou..."
***
Mám ráda komplimenty. Třeba tenhle.
Mamka: "Napadlo mě, že bych Ti umyla okna, když už jsem tady. Ale máš je čistý...." 
Tomu se říká královská remíza. Po více než třiceti letech.
***
Můžeš si tisíckrát říkat, jak vypadáš báječně a jak máš "mladý myšlení"... Dokud Ti nezavolá kamarád, aby Ti s pýchou v hlase řekl, že se stal DĚDEČKEM 
***
Stará slečna a policajt aneb jak jsem (ne)dostala pokutu:
On: "... To mě nezajímá. Teď mě zajímáte jen Vy."
Ona: "Ježiš, to je hezký. To už mi dlouho nikdo neřekl... " 
On: "...Ale příště..!" PS: Potřebuju zbrojní pas. Na pusu... A na nohy 
***
"Mně se vždycky líbí nějakej debil. Nebo kněz,"prohlásila. A katedrála ztichla....
***
Bacha na to, co si přeješ, mohlo by se ti to splnit... Nedávno jsem cítila, že v mým životě chybí jakýsi ŘÁD. Když se pak začala objevovat jedna jeptiška za druhou, zpozorněla jsem...
***
Odjíždím do kláštera. Na chvíli. 
Kamka: "Super, to bude jako pobyt ve tmě!" 
Stsl: "S tím rozdílem, že to bude ve Světle..."
***
Humor černej jako uhlí, aneb Musíme tam všichni...
1) Šéf: "... A kdy máš zítra ten pohřeb?"
Stsl: "No, upřímně doufám, že zítra nikdy..."
2) Rodinné setkání na hřbitově: "Teta, ty ještě žiješ?"
(bez komentáře)
3) Stsl: "Dědo, já tady nikoho neznám."
Děda: "Z toho si nic nedělej, já taky ne. A když už znám, tak nevidím... "


Komentáře

Oblíbené příspěvky