Psí antikoncepce vs. naše dny

To je pořád řečí kolem té ženské energie. Jasně, jsme divoké, nespoutané, nezkrocené, vzýváme sílu Matky Země a naše životy jsou jeden velký rituál. Ta, která není spojená s Vesmírem, jako by nebyla. Napadlo vás ale někdy, že „spojení s přírodou“ jsme neztratily jen my?

Nečekaně jsem se stala majitelkou pětileté vlčice. Tohle zvíře miluju a běhání po vřesovištích je pro nás obě ta nejlepší terapie na světě. Teď jsme se ale vrátily z veteriny. Komplikace po antikoncepční injekci, kterými byla posledních pár let dopovaná v pravidelných půlročních intervalech.

Samy zahazujeme platíčka hormonální antikoncepce a praktikujeme náboženský sex, při kterém se modlíme, aby se nic nestalo. Svým zvířatům ale bez mrknutí oka ordinujeme koktejl hormonů, které na ně působí stejně jako na nás ten nejbouřlivější premenstruační syndrom. S tím rozdílem, že tyhle čtyřnohý holky prostě nemůžou jen tak rozmlátit polovinu nádobí v kuchyni, nebo se vyvztekat na nic nechápajícího a hormonálně stabilního partnera.

Posledních pár dnů byla fena smutná, oči lesklý, srst naopak matná. Byla nervózní, jako by viděla ducha. Což se tady sice úplně vyloučit nedá, ale nepřikládala bych tomu takovej význam. Ten pocit, když se vám dost velký zvíře, jakkoli milovaný, vyzvrací hned vedle pracovního stolu… Poprvé (a naposledy, slibuju!) v životě jsem zalitovala, že nemám čivavu.

Diagnóza zánět dělohy a zákaz dalších antikoncepčních injekcí. Ten poslechnu velmi ráda. Nechci vedle sebe zvíře na chemickej pohon jen proto, že jsem pár dní v roce líná uklízet krev a odhánět všechny čtyřnohý nápadníky. Stejně jako nechci ignorovat můj soukromý měsíc a přinutit moje vlastní tělo, aby si díky práškům neustále myslelo, že je v jiným stavu.

Obě se teď vracíme k sobě a žijeme to adventně. Přírodou, teplem a klidem. Na jaře už žádný falešný hormony nebudou. Takže jestli znáte někoho, kdo vlastní nádhernýho pálenýho vlčáka, se kterým bude mít moje vlčice štěňata, dejte mi vědět. (Páníček by mohl mít dva metry a vypadat trochu jako indián…. J )



Komentáře

Oblíbené příspěvky