Nechci jednou litovat…

Že jsem nenapsala knížku
Že jsem neprojela vlakem Evropu
Že jsem málo cítila vítr ve vlasech a zem pod bosýma nohama
Že jsem na ulici cizího velkoměsta nemalovala obrázky
Že jsem málo chodila sama s batohem po horách
Že jsem se nenaučila péct chleba a babiččin štrůdl
Že jsem nebyla v Gdaňsku a neviděla polskou poušť
Že jsem neprojela Portugalsko
Že jsem se málo dívala na východ a západ slunce a na hvězdy
Že jsem málo spala venku a plavala v řekách
Že jsem nezkusila přejít oheň
Že jsem se málo smála
Že jsem málo tančila
Že jsem málo vnímala Boha
Že jsem netrávila čas se svou rodinou a přáteli
Že jsem se přestala učit nové věci
Že jsem se málo milovala
Že jsem se zavírala před lidma a před životem
Že jsem neodpustila těm, kteří odešli
Že jsem málo byla pro ostatní
Že jsem málo byla sama pro sebe
Že jsem nezažila bláznivou a krásnou lásku


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky