Milý Ježíšku,

Já vím, že moc dobře víš, kolik mi je, ale kluci v kavárně říkali, že nejsem typickej dospělej člověk, tak Ti snad nevadí, že Ti píšu. Asi Ti bude chvilku trvat, než se probereš tím, co ti načmáraly děcka, ale já mám taky takovej svůj wish list. Nečekej nic hlubokomyslnýho, i když by to bylo ušlechtilý, nepřeju si na prvním místě světovej mír ani to, aby byly všechny bytosti šťastný. Dneska budu sobecká.
  • Přeju si Chanel 5 a ty úžasný liščí šaty z Fleru. Vím, že nepotřebuju šaty za dva litry. Nikdo nepotřebuje šaty za dva litry. Ani tyhle. Ale kdyžtak, prosím, v EMku.
  • Přeju si, aby mi ještě dlouho vydržel mléčnej zub a přírodně hnědý vlasy. Abych dopnula všechny kalhoty a vrásky měla jen od smíchu.
  • Přeju si chodit bosá po lese a plavat v ledových řekách, abych měla jednou takovou wellness fotku, jako má na svým webu Kasia Korda.
  • Přeju si víc psát pro radost, ale i za peníze, přeju si mít možnost pracovat odkudkoli a navštěvovat při tom všechny, co mám ráda. Třeba v Portugalsku.
  • Přeju si dobrýho chlapa. Toho, kterej mě rozesměje. Toho, kterej to nevzdá, když přijde první mrak. Toho, kterej pochopí, že patřím do Kouzelnýho domu. Že tam jsem skutečná.
  • Přeju si, abych nikdy nezapomněla, že mám za co být vděčná. Každej den.
  • Přeju si, abych v sobě nikdy neztratila tu čistou holku od načeratickýho ohně, vílu z Pálavy, bohémku z Letný ani Princess hard z Kraváku.
  • Přeju si, abych byla vždycky rovnej člověk a neustupovala blbcům, i když někdo tomu možná říká kompromis.
  • Přeju si, aby Kouzelnej dům byl pořád otevřenej prostor a místo pro setkávání se všema, který mám ráda. I sama se sebou.
  • Přeju si pořád vidět svou cestu a mít sílu po ní jít. I když je to někdy hardcore, co si budem.

Tak nakonec je to trochu hlubokomyslný, co už. Taky si přeju, aby vlčice mohla ještě dlouho běhat, aby byl brácha šťastnej – bez ohledu na to, co si o tom všem myslím, aby všichni mí blízcí byli zdraví, abysme si víc povídali a míň psali na fejsu, aby nikde neviselo nic nevyřešenýho a nevyřčenýho, abysme žili živej život. A vlastně i ten světovej mír. 

PS: Tohle je ta fotka. A odkaz na šaty :) https://www.fler.cz/zbozi/lady-fox-midisaty-teplakovina-8964280

Komentáře

Oblíbené příspěvky