Já, vlčice (střípky)

Včera u mě zaklepal jeden příběh. Otevřela jsem mu dveře a čekám, co z něj bude. Dlouhý propsaný noci, nejspíš. Zatím pár střípků, tady... Prostě protože Láska ... 

...
Je mi sedm. Na lidský roky prej asi padesát. Nevím, jestli je to dost nebo málo. Lidi tohle asi moc řeší. Já nemám žádný vrásky ani celulitidu, jen pár šedých chlupů na bradě. To mi říkali oni, jinak bych na to nikdy nepřišla a bylo by mi to taky úplně jedno. Vůbec nepřemejšlím o tom, proč bych měla vypadat mladší, než jsem. To řeší jen oni. Hlavně ženský, co jsem si tak všimla. A fakt to nechápu. Je mi padesát, tak vypadám na padesát, ne? Proč bych měla hrát nějaký divadýlko? Můj nejoblíbenější den je dnešek. Tak jako každej den. S vráskama nebo bez nich.
...
Zdenál je velkej uřvanej chlap, kterýho je všude plno. Huláká jak na lesy. A přitom tady žádný lesy nejsou, myslím. Majka je jeho žena. Má světlý vlasy a někdy si na obličej namaluje úplně jinej čumák, než se kterým se ráno probudí. Je taková hodná, nekřičí tolik jako Zdenál. A taky se nesměje tak nahlas. Ale ji asi poslouchat moc nebudu. Nějak mi vyhovuje ten divnej chlápek, co jezdí na čoprovi v pantoflích. On bude asi vůdce smečky nebo co.
...
Jsem tady pár dní a už jsem viděla asi milion lidí. Taky holku. Jezdí sem někdy na návštěvu. Bydlí prej daleko, hodně hodin cesty odsud. Pracuje v televizi. To je ta věc, na kterou se Zdenál celý dny dívá. Nechápu, jak někdo může pracovat v tak tenký věci. Holka je teda docela tenká, ale i tak mi není jasný, jak se tam může vejít.
...
Plížím se, jak nejdál to jde, než se ozve to její „Kessy!“ Ona to ale vyslovuje jako „Ké? –dlouhá výhružná mezera- SSy!“, s tím důrazem na ty dvě eska. Prostě na mě tak zasyčí, že se radši zase vyplížím ven a zkusím to příště. Nechci bejt slavnej policejní pes, i když na mě všechny děcka volají „Rexi!“. To byla prej nějaká celebrita. Nezajímá mě. Mě zajímá ten oranžovej gauč a sním o tom, že až budu velká, budu na něm ležet a dívat se s mýma lidma na National Geographic.
...

Komentáře

Oblíbené příspěvky